دو تا گارام میبینم؟

وقتی که فن ها آهیون رو دیدن متوجه شباهت عجیب اون به گارام شدن.بعضی فن ها حتی امیدوار بودن که آهیون همون گارام باشه و با بیبی مانستر دبیو کنه.

نظرات نتیزن ها:

-من واقعا دارم گریه میکنم...میخوام یبار دیگه گارام رو مثل یه آیدل ببینم ولی متاسفانه نمیتونم.اما بیاین صبر کنیم

-گارام خیلی زیباست،ویدئو های اون میتونستن جزو ویدئو های وایرال با مینجی و سولیون باشن.

-متاسفانه اون اون نیست.

-وقتی نگاش کردم مکث کردمو و هیجان زده شدم و حالا قلبم.

-گارام تو بیبی مانستر عه؟

-این دختر گارام بی‌گناهه و بعضی از شما فکر میکنین که اون قلدره،به عکس های مدرسه اون نگاه کنین.

-اون برگشته تا انتقام خواهرشو بگیره.

-خیلی شبیه همن.

-خیلی خوشحال بودم ولی فهمیدم که اون اون نبود.

-دلم برای گارام خیلی تنگ شده.

-من دیدمش،مثل کیم گارام بود و من اینجوری بودم که تو اونجا چیکار میکنی؟

-همون موقعی که اولین بار صورت آهیون رو دیدم فکر کردم که اون گارامه...اونو برگردونین.

-من دژاوو گرفتم...و این خیلی دردناکه.

-انگار که هه‌وون و گارام با هم ترکیب شدن.

-'گایز گارام تو یه گروه جدید دبیو کرد!'متاسفم اما این گارام نیست،دختر دیگه ایه که شبیه اونه.

-اوه مای گاد پس من تنها کسی نبودم که گارام رو تو اون دید.