:The Hydra

بنظرت من شکننده هستم؟

سرم رو هم از تنم جدا کنی

یه جایی منو میشکنی

فکر میکنی من آدم بدی هستم؟

پس مجبورم کن که سقوط کنم

سعی کن منو بسوزونی

سعی کن منو بسوزونی (منظورش اینه اگه فکر میکنی من بدم، باید سعی کنی تا منو زمین بزنی اما نمیتونی)

دوباره و دوباره

و دوباره و دوباره

یه بار دیگه

من غیر قابل شکستن هستم

من

من

من

من شکستنی نیستم

دفعه بعد بازم

واقعا متاسفم

اشتباهات و شکست هات رو پنهان نکن

من از طوفان نمیترسم چون دارم یاد میگیرم چطور بادبان کشتی خودم رو کنترل کنم

اسم من

واقعا متاسفم (چون میخوای منو زمین بزنی اما من زمین نمیخورم)

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

من غیر قابل شکستنم

:Antifragile

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد شکنندگی، ضد شکنندگی

روندن و قدم برداشتن توی مسیری پر از خار و سنگ ریزه (اشاره به مسیر زندگی شون می‌کنه که پر از مشکلات و سختی بوده)

تموم اینها باعث شدن که سرعتم حتی بیشتر از قبل بشه (آه-آه-آه) (منظورش اینه که برخلاف باور عموم که فکر میکنن سختی ها باعث میشه که نابود بشن بلکه برعکس اون سختی‌ها باعث شده که قوی تر هم بشن)

به جشنی دعوت شدیم که پر از دروغه (منظورش اینه که آدمای توی جشن همه خواهان نابودی شون هستن اما جوری رفتار میکنن که انگار نگران شونن و دوسشون دارن)

اونها حتی بخاطر ما یه قطره اشکم نمیزیرن و برامون نگران نیستن

یه عالمه حرف پشت سرمه

رقیبایی دارم که هرگز ندیدم شون ولی اونا خوب منو میشناسن و به دنبال انتقامن

همشون برای رسیدن روزی که من سقوط کنم و زمین بخورم دعا میکنن و به شدت منتظرن

حتی اگه توی دست هاشون گیر بیفتم، قراره یجوری ازش در برم و بپرم بیرون

آره، حالا منو توی شرایط سختی که فکر می‌کنی بذار و تلاش کن نابودم کنی

مثل یه شیر ماده پر ابهت راه برو و قدم بردار

که چشماش از برق علاقه شدید به زندگی و ادامه دادن میدرخشه (نا-نا-نا)

بنزین بیشتری روم بریز و این علاقه و تمایل شدیدم به زندگی رو آتیش بزن (منظورش اینه که از هرچی داری استفاده کن تا شاید بتونی نابودم کنی)

دوباره پرواز می‌کنم، از بین پرچم های قلمروهای شما می‌گذرم (منظورش از پرچم ها اون محدودیت هایی هست که برای نابودیشون گذاشتن) (نا-نا-نا)

رد پاهایی که برات بجا گذاشتم رو فراموش نکن و ازشون استفاده کن تا مسیر موفقیت رو پیدا کنی

دیگه نیازی به توضیح اضافه نیست

مسیری که توش قدم برداشتم رو با دقت نگاه کن تا این توهم به سرت نزنه که ما شانسی به اینجا رسیدیم

چون ما تا آخرش همچنان ادامه میدیم تا اینکه بمیریم

حتی وقتی به نوک قله هم رسیدم بازم ازش بالاتر و فراتر میرم

بالاتر از قله ها میرم، تا اون جایی که براش زحمت کشیدم و لایقشم (آه-آه)، حتی اگه بازم زمین خوردم مهم نیست

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر (آه-آه)

من همین الانشم توی مسیر رویاها و اهدافمم

داستان‌های شاهزاده ها و پری های نجات توی ذهنت رو بنداز دور (آه-آه)

حالا، دیگه اسمم رو میدونی (اشاره به شهرت شون می‌کنه)

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد شکنندگی، ضد شکنندگی

عشقم عشقم عشقم

رفتارهای عاشقونه، رفتارهای عاشقونه، رفتارهای عاشقونه

هرجور که دوست داری منو تعریف کن و ازم انتقاد کن

چون برام مهم نیست و هیچ احساس خاصی نسبت به حرفات و رفتارات ندارم که بخوام بگمش

توجهات زیاد و پرشورتون به من، خیلی ممنونم خوش اومدید

بامزه، حسود، ادامه بده دیگه چی در مورد من به ذهنت میرسه

عروسک های خیمه شب بازی بقیه (پیشنهاد هیترا بهشون)، نه ممنون به هیچ وجه

من می‌خوام آیندم رو با همین آهنگام بسازم

آره، حالا منو توی شرایط سختی که فکر می‌کنی بذار و تلاش کن تا نابودم کنی

مثل یه شیر ماده پر ابهت راه برو و قدم بردار

که چشماش از برق علاقه شدید به زندگی و ادامه دادن می‌درخشه (نا-نا-نا)

بنزین بیشتری روم بریز و این علاقه و تمایل شدیدم به زندگی رو آتیش بزن

دوباره پرواز می‌کنم، و از بین پرچم های قلمروهای شما می‌گذرم (نا-نا-نا)

رد پاهایی که برات بجا گذاشتم رو فراموش نکن و ازشون استفاده کن تا مسیر موفقیت رو پیدا کنی

دیگه نیازی به توضیح اضافه نیست

مسیری که توش قدم برداشتم رو با دقت نگاه کن تا این توهم به سرت نزنه که ما شانسی به اینجا رسیدیم

چون ما تا آخرش همچنان ادامه میدیم تا اینکه بمیریم

حتی وقتی به نوک قله هم رسیدم بازم ازش بالاتر و فراتر میرم

بالاتر از قله ها میرم، تا اون جایی که براش زحمت کشیدم و لایقشم (آه-آه)

حتی اگه بازم زمین خوردم مهم نیست

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر (آه-آه)

من همین الانشم توی مسیر رویاها و اهدافمم

داستان‌های شاهزاده ها و پری های نجات توی ذهنت رو بنداز دور (آه-آه)

حالا دیگه اسمم رو میدونی

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی

ضد ضد ضد ضد شکنندگی، شکنندگی

ضد شکنندگی، ضد شکنندگی

ما میتونیم همه این باورای منفی رو نابود کنیم، عزیزم

به لرزه درشون بیاریم، در جهت علایق خودمون تغییرشون بدیم و بعد بخش های محدود کننده و منفیش رو پاک کنیم، عزیزم

و یه چیزی رو خیلی خوب می‌دونم اونم اینکه تو هیچ وقت نمیتونی منو محدود کنی و به دام افکار منفیت بندازی

چون من قراره همه چیز رو از سر راهم بردارم و نابود کنم

قراره نابود کنم، نابود کنم، نابود کنم

ما با کمک هم میتونیم نابودشون کنیم، عزیزم

به لرزه درشون بیاریم، در جهت علایق خودمون تغییرشون بدیم و بعد بخش های محدود کننده و منفیش رو پاک کنیم، عزیزم

و یه چیزی رو خیلی خوب میدونم اونم اینکه تو هیچ وقت نمیتونی منو محدود کنی و به دام افکار منفیت بندازی

چون من قراره همه چیز رو از سر راهم بردارم و نابود کنم

قراره نابود کنم، نابود کنم، نابود کنم (اوه-اوه-اوه-اوه)

حتی وقتی به نوک قله هم رسیدم بازم ازش بالاتر و فراتر میرم

بالاتر از قله ها میرم تا اون جایی که براش زحمت کشیدم و لایقشم (آه-آه)

حتی اگه بازم زمین خوردم مهم نیست

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر (آه-آه)

من همین الانشم توی مسیر رویاها و اهدافمم

داستان‌های شاهزاده ها و پری های نجات توی ذهنت رو بنداز دور (آه-آه)

حالا تو اسمم رو میدونی

من شکست ناپذیرم، شکست ناپذیر

:Impurities

میتونی جذابیت‌های منو حالا ببینی ها؟

یه قطره کوچیک از یه جذابیت و استعداد کم نظیر

توی وجود شفاف و الماس مانند من قرار گرفته و با بقیه استعدادهام ترکیب شده

که باعث میشه همچنان به راهم ادامه بدم، جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

بخش های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

من خیلی بیشتر از اینی که میبینی حسود و ترسناکم درست مثل یه جادوگر

خود واقعیم رو بهت نشون میدم، بخش ترسناک و بد و عجیب وجودم رو شده

حالا از این به بعد این بخش های وجودم به شدت به چشم میان و می‌درخشن، درست مثل الماس ها و چیزای پر زرق و برق و درخشان

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

من به آرومی روی این مسیر ترسناک و خطرناکه قدم گذاشتم و حالا روی یه خط باریک دارم پیش میرم و ادامه میدم

علایق شدیدم به موفقیت که حالا توی تاریکی فرو رفتن و توسط اون بلعیده شدن

توی این مسیر پر خار و تیغ ادامه میدم، با وجود اینکه کلی زخم روی بدنم هست

خیلی عادی و طبیعی انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده و من شکست ناپذیر و مغلوب نشدنی ام

اووه آره دلم نمی‌خواد که این زخم ها و آسیب‌ها رو پنهون کنم

اووه آره این جنگ جسورانه

یه دنیای مبهم و پیچیده پر از آسیب ها و زخم و نقص

اما چون خودشه بدون هیچ تظاهر و تغییری، پس زیباست (منظورش اینه که مهم نیست که چقدر سخت و بد و عجیب در نظر بقیه برسیم مهم اینه که خودمون باشیم و این زیباترین شکل حضور و بودن توی این جهانه)

من میتونم رویا و علایقم رو ببینم که دارن واضح تر میشن برام (منظورش اینه که وقتی تمام بخش های وجودت رو دوست داشته باشی و بشناسی میتونی هدفات رو پیدا کنی)

پس جواب معمای زندگی من همینجا بود

حرفای بقیه برام دیگه اصلا مهم نیست چون من دارم به اهدافم میرسم

میتونی ببینی ها؟

یه قطره کوچیک از یه جذابیت و استعداد کم نظیر

توی وجود شفاف و الماس مانند من قرار گرفته و با بقیه استعدادهام ترکیب شده

که باعث میشه همچنان به راهم ادامه بدم، جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

من خیلی بیشتر از اینی که میبینی حسود و ترسناکم درست مثل یه جادوگر

خود واقعیم رو بهت نشون میدم، بخش ترسناک و بد و عجیب وجودم رو شده

حالا از این به بعد این بخش‌های وجودم به شدت به چشم میان و می‌درخشن، درست مثل الماس ها و چیزای پر زرق و برق و درخشان

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

خوب بودن یا بد بودن

بودن این ویژگی ها توی این دنیا به این معنی نیست که اینجا جادوییه بلکه برعکس یعنی اینجا یه دنیای غم انگیزه

حتی اگه بازم دوباره آسیب دیدی و شکست خوردی، تلاش کن

رنگ قلبم به شدت قرمزه و با نهایت عشق جوونی داره میتپه

این علاقه شدید و سوزان درون من برای ادامه دادن و جنگیدن

و نشونه متجرب بودنم و کلی آسیب دیدنم توی راه رسیدن به آرزوهام انگار مثل یه گردنبند دور گردنمه که بتونم ببینمش و برام مثل یه یادآور باشه

و باعث میشه که من بیشتر باهاش بدرخشم و به چشم بیام

من میتونم این مقصد بزرگ و پراکنده رو ببینم

پس جواب معمای زندگی من همینجا بود

حرفای بقیه برام دیگه اصلا مهم نیست چون من دارم به اهدافم میرسم

میتونی ببینی ها؟

یه قطره کوچیک از یه جذابیت و استعداد کم نظیر

توی وجود شفاف و الماس مانند من قرار گرفته و با بقیه استعدادهام ترکیب شده

که باعث میشه همچنان به راهم ادامه بدم، جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

من خیلی بیشتر از اینی که میبینی حسود و ترسناکم درست مثل یه جادوگر

خود واقعیم رو بهت نشون میدم، بخش ترسناک و بد و عجیب وجودم رو شده

حالا از این به بعد این بخش های وجودم به شدت به چشم میان و میدرخشن، درست مثل الماس ها و چیزای پر زرق و برق و درخشان

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

این علاقه شدیدم که داره هی عمیق‌تر میشه ترسناک و خطرناکه

چون آرزوهای من تمومی ندارن

من حتی با این خراش ها و آسیب‌های روی بدنم زیبام

چون من همون چیزی رو به بقیه نشون میدم که هستم و من همینم که هستم بدون هیچ تظاهری

قدرتی که از بین این همه اشتباه و خطا رشد میکنه

من از سایه هایی که زمینم می‌زنن، نمی‌ترسم

با علاقه‌ای که دارم همه چیز به حقیقت تبدیل خواهد شد

چون من همون چیزی رو به بقیه نشون میدم که هستم و من همینم که هستم بدون هیچ تظاهری

میتونی ببینی ها؟

یه قطره کوچیک از یه جذابیت و استعداد کم نظیر

توی وجود شفاف و الماس مانند من قرار گرفته و با بقیه استعدادهام ترکیب شده

که باعث میشه همچنان به راهم ادامه بدم، جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

من خیلی بیشتر از اینی که میبینی حسود و ترسناکم درست مثل یه جادوگر

خود واقعیم رو بهت نشون میدم، بخش ترسناک و بد و عجیب وجودم رو شده

حالا از این به بعد بخش‌های وجودم به شدت به چشم میان و می‌درخشن، درست مثل الماس ها و چیزای پر زرق و برق و درخشان

بخش‌های ترسناک و بد وجودم، اونها رو بهت نشون میدم

:No Celestial

بی‌نقص و عالی بودن درست مثل یه فرشته دیگه تموم شده

و فقط یه رویا و خیال کلیشه‌ایه

من جنگ رسیدن به رویاهام رو جوری شروع میکنم که انگار یه دیوونه به تمام عیارم

و به هیچ قانونی هم توی این راه نیازی ندارم و ازش پیروی نمی‌کنم او!

بال‌های تقلبی پشتم

خودم با دستام نابودشون میکنم

وقت دیگه تمومه

لحظه‌ای که پاهام زمین رو لمس کنه و یه انسان عادی بشم

فقط می‌خوام یه زندگی واقعی رو تجربه کنم و لذت ببرم

به حرف های من که پر از صدا و حرفای صادقانه است گوش بده

حالا که توی این لحظه ام (لحظه رفتن به سمت رویاها و قدم برداشتن) از هیچی نمی‌ترسم

بیا خارج بشیم از این دنیای جعلی و به سمت زمین بریم

ووو من یه فرشته ترسو و بزدل نیستم

من یه الهه ترسو و بزدل نیستم

من فقط خودمم

منو محکم بچسب

حالا دیگه توی این جهان آشفته و شلوغ و دروغین جات برای همیشه امن و محکمه

چون کنار منی

حرف‌هایی که پرقدرت در مورد آینده بهت زده میشن

همه چرت و مزخرفن و نباید هیچ کدوم شون رو به خاطرت بسپری و فقط از گوشت رد کن (یجورایی اشاره به ضرب‌المثل فارسی خودمون داره که میگه یه گوش در یه گوش دروازه)

توی یه جهان شلوغ و پر سروصدا، منم صدام رو بالا میبرم تا به گوش همه برسه

من دیگه از این اوضاع خسته شدم، واقعاً خیلی خیلی خسته شدم و دیگه ادامه نخواهم داد

بال‌های تقلبی پشتم

خودم با دستام نابودشون میکنم

وقت دیگه تمومه

لحظه‌ای که پاهام زمین رو لمس کنه و یه انسان عادی بشم

فقط می‌خوام یه زندگی واقعی رو تجربه کنم و لذت ببرم

به حرف‌های من که پر از صدا و حرفای صادقانه است گوش بده

حالا که توی این لحظه ام از هیچی نمی‌ترسم

بیا خارج بشیم از این دنیای جعلی و به سمت زمین بریم

ووو من یه فرشته ترسو و بزدل نیستم

ووو من یه الهه ترسو و بزدل نیستم

من فقط خودمم

منو محکم بچسب

حالا دیگه توی این جهان آشفته و شلوغ و دروغین جات برای همیشه امن و محکمه

چون کنار منی

من نمی‌ترسم

آه آه آه آره (بریم پایین به سمت زمین)

من نمی‌ترسم

آه آه آه آره (بریم پایین به سمت زمین)

فقط می‌خوام همه چیز رو بهت نشون بدم و کمک کنم

لطفاً به چیزی که هستم ایمان داشته باش و منو باور کن

حالا که توی این لحظه ام دیگه نمی‌ترسم

بیا خارج بشیم از این دنیای جعلی و به سمت زمین بریم

ووو من یه فرشته ترسو و بزدل نیستم

ووو من یه الهه ترسو و بزدل نیستم

من فقط خودمم

منو محکم بچسب

حالا دیگه توی این جهان آشفته و شلوغ و دروغین جات برای همیشه امن و محکمه

چون کنار منی

:Good Parts

من فقط میخوام خودمو دوست داشته باشم

زمانهایی که خوبم یا بدم

من ضعف هامو دوست دارم

برخلاف انتظارات خیالی( پر زرق و بررق)

حتی اگر مناسب به نظر نرسه

انگشت بی گناه من صفحه گوشی را جابجا می کند

فقط انگشتام

تیک تیک، اوه احساسم داره سقوط میکنه

عکس من برا زوم می کند وانمود می کند که من خوب هستم.

من فقط میخوام خودمو دوست داشته باشم

زمانهایی که خوبم یا بدم

من ضعف هامو دوست دارم

برخلاف انتظارات خیالی( پر زرق و بررق)

حتی اگر مناسب به نظر نرسه

قسمت های خوب رو پیدا میکنم، قسمت های خوب

اوه خوب خوب ، اوه خوب خوب

اوه اشکالی نداره اگر اشتباه کنی ، قسمتای خوب رو پیدا کن

اوه خوب خوب، اوه خوب خوب

اوه من به همین شکلی که هست دوستش دارم، قسمتای خوبو پی

همه چیز خیلی تاره، اما امیدوارم یک پولاروید محو شده باشه

این گاهی اوقات بهتر از دوربین 4k عه

قلب تار من رو زیبا میکنه

من فقط میخوام خودمو دوست داشته باشم

زمانهایی که خوبم یا بدم

من ضعف هامو دوست دارم

برخلاف انتظارات خیالی( پر زرق و بررق)

حتی اگر مناسب به نظر نرسه

قسمت های خوب رو پیدا میکنم، قسمت های خوب

مثل یک فیلم، یک خاطره باشیم

میخوام امروز رو به اشتراک بزارم

من کمی مبهم بنظر میرسم و احساس شرمندگی میکنم

شجاعت روبرو شدن باهاش همین برام کافیه

چون نمی‌خوام ضعفم رو سرزنش کنم

من خودم رو اونطور که هستم دوست خواهم داشت

بر خلاف انتظارات پر زرق و برق، حتی اگه به نوعی خوب به نظر نرسه، قسمت های خوب رو پیدا میکنم

اوه خوب خوب ، اوه خوب خوب

اوه اشکالی نداره اگر اشتباه کنی ، قسمتای خوب رو پیدا کن

اوه خوب خوب، اوه خوب خوب

اوه من به همین شکلی که هست دوستش دارم، قسمتای خوبو پیدا کن

اوه خوب خوب، اوه خوب خوب

اوه من به همین شکلی که هست دوستش دارم، قسمتای خوبو پیدا کن