در 17 اکتبر ام وی Antifragile لسرافیم از دومین مینی آلبومشون منتشر شد

بعد از منتشر شدن آهنگ بلافاصله در کره جنوبی پخش شد و واکنش های متفاوتی از طرف فن ها و غیر فن ها داشت.

بعضی نظرات کی‌نتیزنا:

-تلفظش خیلی بامزست هههههه آهنگش خوبه

-خیلی جذابه نمیتونم از خودن آنتی‌تی‌تی دست بردارم! متاسفانه چیز دیگه ای از آهنگ یادم نیست

-برای دیدن کیم چه‌وون خیلب هیجان زده بودمㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ(از نظر خوب بودنش)

-آهنگ یکم ناامید کنندست اما کانپست و ام وی و دنس خیلی باحالهㅠㅠㅠㅠهماهنگی استایلشون هم خیلی خوبه!!!!!!!!!! کارگردان ام وی واقعا کارتو خوب انجام دادی

-من باید وقتی دارم تمرین میکنم به این آهنگ گوش بدم

-لسرافیم همیشه خوبن چون سخت کار میکنن!!!!اما تو ام وی اعضا زیاد به صورت همدیگه نگاه میکنن....چون صحنه های زیادی تو ام وی هست بهتره حالات صورت متفاوتی داشته باشن

-حیف که پاپ لاتین عه....دنس باحاله ولی آهنگ ناامید کنندست

-ام وی خیلی خوب ساخته شده بود! حالات چهره کیم چه‌وون شگفت انگیزه!

-استایل همشون خیلی زیباستㅠㅠㅠㅠ

-فکر کنم خوب پیش بره،ام وی قبلی کمتر از حد انتظارم بود اما این آهنگ و ام وی همه خوب بودن

-واو،واقعا منتظر استیج هستم هاهاهاهاها

-مثل دفعه قبل و اینبار من نمیتونم لیریک رو درک کنم....بنظر میرسه که آیدل های هایب واقعا لیریک و مخفی میکنن

-جذابه اما خوب نیست

-چه‌وون واقعا خوبه

-آهنگ و دنس به خوبی انتخاب شدهㅇولی قسمت رپ یخورده ناامید کننده بودㅎ

-ام ویش قشنگه ولی آهنگش یکم بده...خسته شدم چون حس میکنم خیلی تکراریه،آهنگ خیلی طولانی نیست؟این فقط یه آهنگ طولانی نیست؟

-اونچه خیلی خوشگله...

-نمیتونم از دوباره پخش کردنش دست بردارم خیلی خوبه!

-آهنگ خوبه ام وی یکم قاطی بود اما آهنگ رو دوست دارم

-فکر میکنم کازوها به تمرین تلفظ نیاز داره،هو یونجین واقعا خوبه!

-کاش این اونی های باحال با هم کنار بیان

-تعجب کردم که تلفظ کازوها خیلی بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم،ضمنا اونچه خیلی بامزه و خیلی خوب هم میرقصه اما قطعا من اونو به عنوان وکالیست میخوام تا رپر

-به عنوان یه آهنگ خیلی عالیه تو قسمت آنتی‌تی‌تی شونه هام میلرزه

-کانپست آهنگ و دنس همه خوبه...وکال واقعا وحشتناکه...

-آهنگ واقعا بده..ㅠㅠ

-اگه یه شهاب سنگ بخواد بیفته نباید ازش دوری کنیم؟؟؟؟؟؟؟

-ساکورا قصد درست کردن تلفظش رو نداره حرفه‌ش اینه اما چرا تلفظش...

-فکر میکردم آهنگ خیلی یکنواخته اما یه جذابیت شیطانی داره که باعث میشه مدام فریاد بزنم آنتی‌تی‌تی هههههه

-اگر لیریکش رو تو زیرنویس ویدئو نزارین واقعا نمیشه فهمید چی میگن هههههه

-شما درمورد چی صحبت میکنین؟آهنگ واقعا خوب و جذابه!

-چرا شبیه آهنگ ان سی تی بنظر میرسه؟LOLاگر بگین که شبیه آهنگ ان سی تی عه همه چیز بدون ناراحتی به خوبی پیش میره سبک ام وی هم تا حدی شبیهه هاهاهاهاها

-ساکورا،چه‌وون،یونجین،کازوها و اونچه همه خیلی زیبا هستن!من این دخترا رو خیلی دوست دارم!